Agility i solsken igen!

Solen skiner som bara den och fåglarna kvittrar, riktigt vår väder. Jag har världens bästa pudel som är positiv i alla lägen, kan det bli bättre?
Svar. Jo det kan det, för idag ska jag till agility-banan idag igen med Hampe.
Kommer skriva när jag kommer hem, ska se om mamma kan ta foto när vi tränar, hade ni uppsakttat det? :)
Först ska jag rida, sen agility sen blir det bad-dags och kloklippning för min Hampebamb :)

Uppdaterar när jag kommer hem!


Lika positiv och härlig träning idag som igår då va? :D

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hejsan! Trevligt att du startat en blogg om lille Hampe. Kul att några av mina bilder kommer till användning. Dock skulle en länkning till åtminstone hemsidan göra mig glad när du använder dem. Kul att du ska iväg och tävla snart, har du bestämt var? :) kram jannica

2011-03-06 @ 14:05:35
URL: http://essdubbelv.blogg.se/hundlivet
Postat av: Jannica

Ps. Om du vill kan jag länka till denna sida från hans sida på hemsidan? Kram

2011-03-06 @ 15:40:26
URL: http://essdubbelv.blogg.se/hundlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0